vrijdag 30 december 2011

Hij/Zij tas

Begin dit jaar had ik al aan mijn kleine teen gevoeld dat 2011 het jaar van de snor zou worden.
De koffiesnorrenmok, het betere baardwerk voor een regering, snorrenkussenseen snorrenbaby, snorrenkoekjes,... je zag ze ongetwijfeld ook allemaal passeren.






Geen betere afsluiter dus van het snorrenjaar dan eentje met haar op: de hij/zij snorrentas. 
Sober katoen met flockfolie uit haar winkel.
Een 'hij' trok het snorrentas kerstfeestlotje*, maar zijn 'zij' was er zo niet nog wilder van. Afwachten wie daar de snor draagt.


* In mijn pakje zat een fijn boek van Niccolo Ammaniti en een vette pak chocola :)

10 opmerkingen:

  1. Hopelijk zit ook in 2012 alles weer "snor" of moeten we nu uitkijken naar een nieuwe spreuk en een nieuw thema? Hopelijk is alles kits achter de "rits" of een "ritst" het nieuwe jaar lekker vlot... Of ... ??? Ik kijk al uit naar het thema van 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Marina en Lies: toen ik de snorrentas maakte, vroeg mijn lief me ook al wat het thema van 2012 zou worden :) Houden we tot dan de snor nog even vast? (Heb al een nieuw ideetje trouwens, mijn vrienden: weze gewaarschuwd!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien geeft 2012 wel vleugels, maar eerst nog even snorren :0)

    BeantwoordenVerwijderen