dinsdag 28 september 2010

Ik hou van de radio

Mist rond het huis, rond mijn fiets 's morgens, in mijn hoofd 's avonds,...
echt herfstweer!


Vorige week was ik nog in wat op dat moment de meest zonnige stad van Europa leek, wat een deugd deed dat. De mensen aten er 's middags, 's namiddags én 's avonds de meest heerlijke taarten (kaastaart met bessen op kop), de straten waren er breed en vol klingelingetrammetjes en de stad ademde groen en verborgen hoekjes. Ik was er om te werken maar kon gelukkig ook wat van de sfeer opsnuiven.
Nog één tip: als de mensen er dankje zeggen lijkt dat zowat op het Westvlaamse "'t sien koeie". Wat dan weer een ezelsbrug van jewelste is. 
Maar zo zag het er daar zo'n beetje uit.






Maar terug naar de Vlaamse herfst...
Geen beter moment om dicht bij de radio te schuiven op een avond als deze. 
Met... een goed boek, of nog beter, een radioboek. 





Alle verhalen zijn speciaal voor Radioboeken.eu geschreven, en worden live opgenomen. 
En met een beetje geluk kan je ze zelfs live op je radio beluisteren. 






Verder ook nog getest en goedgekeurd, inslapen met een radioboek. Na amper vijf minuten was ik vertrokken, en je houdt er geen stijve nek en verfrommelde kussens-ter-ondersteuning of gefrons-om-het-licht-in-je-bedpartners-ogen aan over.

Foto: Cubagallery

Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik geen radio heb, maar me wel dolgraag deze zou aanschaffen. Tot dan doe ik het met de internetradio en bokskes die overal vanaf vallen wegens te licht en niet stabiel. Maar genieten is het, en weg mist!

2 opmerkingen:

  1. Dat moet ik eens uitproberen! Mijn liefje heeft zijn ipod mee naar de Ardennen. Maar vrijdag als hij terug is, ga ik ervoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele toffe blog! Ik kom zeker terug. Vaak. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen