zaterdag 9 oktober 2010

Al doende leert men

Af en toe heb ik zo van die wonderlijke AhA momenten tijdens het naaien, en vind ik plots een veel gemakkelijkere manier om iets op niet-prutsiaanse wijze te moeten doen. 


Waarschijnlijk staan de naaigidsen aller landen er vol van, en zijn dat zo van die elementaire die dingen die jullie allemaal al kennen, maar mij maakt zo'n zelfontdekking toch wel een beetje blij. Ik zou me er nochtans een pak tijd en moeite mee sparen, om zo'n boekje eerst eens door te nemen. Maar geef toe: naaien is toch ook een beetje zelfpruts.


Dus hierbij: 
Hoe maak ik propere hoekjes met bias - in 4 niet alle even scherpe foto's.



Om verrassingsreden moeten jullie nog even wachten op wat dit geworden is.
Hoera weekend, naai ze!

2 opmerkingen:

  1. Ik deed het ongeveer zo, maar het V-tje dat je eruit knipt is echt wel de perfecte finishing touch!

    BeantwoordenVerwijderen