zaterdag 6 november 2010

Verrassingen

Bij het thuiskomen voel ik aan de weerstand tegen de voordeur of Pieter Post iets gebracht heeft die dag. 
Vandaag kreeg ik de deur bijna niet meer open...


Martine gaf dit fantastisch wilde-ideeën-aanmoedig pakketje weg, en wel omdat ze zelf een U-turn van jewelste genomen heeft. Iets wat steeds de nodige toejuiching verdient!
En ik die nooit iets win, behalve op 10-jarige leeftijd die busreis naar Benidorm via Radio MOS (jouw Meetjeslandse Omroepstichting), waarop ik meer ondergekotst heb dan je voor mogelijk houdt - ik won :)




Bedankt Martine! Nog even mijn legebladschrijfangst overwinnen. Ik heb me alvast voorgenomen om buiten de lijntjes te schrijven. 
Meer leuk gerief van Martine kan je hier en hier vinden.




En alsof zoveel liefs nog niet genoeg was, lag daar ook een dikke enveloppe van Liesbet op de deurmat. Ik lees haar verhalen van twee meisjes in de stad al eventjes met heel veel plezier, en stuurde enkele weken geleden een envelopje richting Nederland. Zomaar, zonder voor-wat-hoort-wat. En dan lag daar dit!




Liesbet leest mijn verhalen blijkbaar heel aandachtig, want deze stempel stond hoog op mijn wenslijstje... Hij is super groot, en de achterkant is versierd met mooie roodwitte bolletjes. Prachtig.


Dank je voor zoveel liefs, Martine & Liesbet! 


Ps: hup Holland hup!

5 opmerkingen:

  1. Haha, graag gedaan. En ik tel maar half voor Holland hup, want he, wij zijn en blijven Belgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is echt super leuk mooi mooi :)
    groetjes dietlinde van lovelylinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh zeg, wat heb je toch een fijne blog. Door traag internet hier in Siberië heb ik je maar laat ontdekt, het spijt me. Ik heb je met veel plezier in mijn Google Reader gegooid.

    Geniet van je pakjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen