vrijdag 25 oktober 2013

Kikker rekt

Terwijl de eerste kikkerpost de lage landen al doorkruist, zitten kikker en ik nog in de brainstormfase om onze kikker-leest-tips op een leuke manier de deur uit te sturen.



Kikker kwam met het idee van een bladwijzer aanzetten.

Even opwarmen...






Klaar...


En hop.



Euh... poep intrekken kikker?

Terwijl wij nog even verder brainstormen, vertellen we je al dat we dit jaar met maar liefst 25 kikkervrienden zijn.
Tine, Henny, Grietje, Marjan, Kim, Lieve, Lotte, Sophie, Els, Margot, Ruth, Kristien, Magali, Els, Kathleen, Patricia, Greet, Indra, Mirjam, Fien, Liesbet, Anneleen, Leentje, Haaike en Marese.

Wil je zelf ook wat kikker-leest-boekentips sprokkelen om je herfstavonden mee te verwarmen?
Ga dan eens kijken op de blogjes van deze kikkervrienden:
Verbeelding

Ps: Heb je als kikkervriend nog geen mail van ons ontvangen? Stuur dan gauw een berichtje naar kikkerleest@gmail.com.

6 opmerkingen:

  1. haha, die kikker mag hier bij ook eens tussen een boek duiken!
    Ik ben volop aan het schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook bladwijzers gemaakt! Maar dan wel visjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woehahahahaha.. Hilarisch.
    Ik herhaal mijn vraag met drang: als je ooit nog eens een kikker vindt voor metekind, graag ook een voor mij..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gekke kikker, toch... Ik ben te laat dit jaar, en heb te weinig tijd. Maar ik heb zo veel lol gehad met kikker vorig jaar, ik wens alle kikkervriendjes veel leesplezier en kom toch weer wat leestips sprokkelen!

    BeantwoordenVerwijderen