zaterdag 28 februari 2015

Fridafuif

Frida's neefjes keken al weken uit naar wat zij zelf de Fridafuif noemden.

Dik 5 maanden nadat ze haar eerste gilletje slaakte, maar eigenlijk heel fijn zo'n 'verlaat' feest. Iedereen lekker uitgeslapen en Frida zelf die ook met volle teugen van zoveel aandacht genoot.
Je zou van minder, met zoveel oetsiekoetsie gezichten die je van alle kanten toelachen, veel te veel cadeautjes en een eigen nummer (dank je Mr. Mitchell!) als kers op de taart.









Lieve tanties, peeties en oma's zorgden mee voor een goed gevulde desserttafel. Ik sloeg weken op voorhand aan het pompondraaien, goed voor meters pomponslingers, bloemen en frida's feesttaart topper. Die feesttaart, dat was een reuze biscuit met een vleugje smurfentaartsmaak: slagroom, abrikozen en witte chocolade, mmm.

Een dag met een zonnegeel gouden randje (waar Frida achteraf nog 2 dagen van moest bekomen)... 


9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er een heel geslaagd feestje uit! En die taart... mmmmmmmmmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg ineens goesting om ponponnekes te maken! Zo schoon dat feestje, en waarschijnlijk ook zo lekker... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er een superleuk feest uit!
    Geniet er van en nog eens proficiat.
    En Mr. Mitchell -> gemeenschappelijke vrienden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mor, kijk, ik ging je net mailen van: Wow, ik heb weer eens een boogberichtje geplaatst en nu zie ik dat ik hier allerlei actie gemist had :-)
    Wat mooi, die taart, dat feest..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing post with lots of informative and useful and amazing content. Well written and done!! Thanks for sharing keep posting.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin cetak buku murah wish you deign to visit my website, thank you :) cetak buku umroh haji

    BeantwoordenVerwijderen