dinsdag 17 mei 2011

Strooi eens een complimentje

Ik wou er al een tijdje geleden eens een stukje over schrijven. 
Haar opbeurende stukje deed me er weer aan denken!


Voeg de daad bij het woord - of was het omgekeerd - met de complimentjes van Mwah!











Hollandse tekstverwennerij, of wat had je gedacht? 
Komt in handig uitdeelformaat, met personaliseerbare achterkant en boekje vol overtuigende getuigenissen van gebruikers.




Met dank aan Lot voor al haar buitenlandse connecties - mij heeft ze - en omdat ze lekker in haar vel zit :)

4 opmerkingen:

  1. PRACHTIG. Er bestaan ook zo'n innaailabels. Verdorie, nu weet ik niet meer waar ik die gezien heb. Want jij zou iets soortgelijks kunnen maken met je dymo-ding. En dan naar mij opsturen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, en tik-tak-tik-tak, het boekmoment komt naderbij..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, daar word ik nou blij van!

    BeantwoordenVerwijderen