vrijdag 15 oktober 2010

En nog meer lapjes

De stoffenruil was zowaar een succes! De stoffige juffertjes ontmoetten de Gentse ijverige wijven, het Herzeelse Sewing is fun en het 'Derremondse' (want zo zeggen ze dat daar) Creatuurtje
Allevrouw had precies ijverig de kast uitgekuist: er waren bollen, streepjes, grote lappen en kleine flappen, zachte en hartige, stof in verrassingsdoosjes en in zakjesvol, voor elk wat wils.






En zoals dat gaat, keerde ik met bijna evenveel stof naar huis als ik meegenomen had. Janina en ikzelf sloten een pakt (zoals dat heet) en namen de gele lap mee naar huis. Binnenkort lopen onze billen dus in hetzelfde stofje rond, tenminste als ik er ooit eens toe kom een rok voor mezelf te naaien.  
Bedankt voor alle bijdragen! Het was ook fijn om de madammen achter al die blogverhalen voor 't eerst eens te ontmoeten.


En de kas van de stoffige juffertjes? Die tikt intussen weer aardig aan voor die overlockmachinerie waar we al even van dromen...

2 opmerkingen:

  1. Het blauwe vanboven vind ik het mooiste! Ben benieuwd wat je ermee gaat maken :)

    ps: welkom op mijn blog trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het ook heel plezant en kijk er al naar uit assortie rond te lopen :).

    BeantwoordenVerwijderen