maandag 13 december 2010

wOw

Ik ben er niet goed van...
Secret Santa is langsgeweest. Postbodeman stond vertopt achter een rEUze grOte doos aan de voordeur. En onder de arm nog een kleiner doosje, met papierrol. 
Amai. Waarop Piet Postman: Het is niet zwaar hoor.
Ik verwachtte het kleine pakje met rol van Omstebeurt (na haar give-away heb ik mezelf verwend met enkele leuke dingen uit haar winkeltje).
Maar dat Secret Santa ook al van de partij zou zijn, had ik niet zien aankomen.


Rara, wat zit in de grote doos...?


En daar zit je dan, in de zetel, met een pak-van-jewelste op schoot. 
Niemand kijkt, dus heerlijk het papier eraf schEUren, de plakband lOstreKKen, en dan is er dit:
pakjes, pakjes, en nog meer pakjes verstopt in zakjes.
Daar word ik dus ongelooflijk week van. 
Mijn lievelingskleuren, rood en groen en polkadotten, springen eruit. Elk pakje zorgvuldig ingepakt, met een briefje bij, een kaartje, leuke egels en een grappige eekhoorn. En een lieve brief.









Mamarina: je bent een stiekemerd! En een grote schat. 
Bedankt voor zoveel moois, leuks, grappigs, zelfgemaakts, gerecycleerds. Je hebt mijn blog binnenstebuiten gelezen en in één cadeautjesdoos-van-jewelste gestopt. 
Prachtig. En veel te veel, echt. 
Ik ben er niet goed van.

11 opmerkingen:

  1. Waauw, wat een verwennerij, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw!!!! Daar zou ik ook wel effe van staan te kijken ! Zoveel moois !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het meisje moet verhuizen dan moet de secret santa wat vroeger zijn, het is een man die met alles rekening houd, graag gedaan hoor, blij dat ik je blog mocht leren kennen.
    liefs Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, dat is me nogal een pakket!
    Super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow!!!! idd, ik ga 't mijne niet meer durven sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai, wat een fantastisch pakket! Als ik dit zie ben ik al bang voor de reactie op mijn pakketje! Ik hoop dat het toch in de smaak zal vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joehoe!! Ik kreeg anders ook een superleuk Secret Santa kado ! thX .ton bouton! Het leuke is dat het echt een kado voor mezelf is, en eens niet op kindermaat (altruïstisch als we zijn, hé).
    De 'muff' handwarmer is ongelooflijk nostalgisch; als kind had ik er zo eentje in mini-formaat. :-))

    BeantwoordenVerwijderen