zaterdag 7 april 2012

Feestige stempels en weggever

Deze stempel is geweldig voor de beginnende stempelmaker. Je hebt vrij snel resultaat, en leert de mogelijkheden van je verschillende gutsen kennen. Een tip voor wie zaterdag naar onze workshop komt!


Ik liet me alvast even helemaal gaan :)





En ook een verjaardagsboekje, voor mensjes zoals het lief - zonder facebook of agenda - om verjaardagen bij te houden.



Met vooraan een naamlabel en voor elke maand plek om namen en dagen neer te schrijven.




En achteraan nog plaats om cadeau ideetjes te bewaren.



Ben jij ook zo'n vergeetachtige verjaardagonthouder en is dit boekje wat je nodig hebt? Laat hieronder een berichtje achter en zet een linkje op je blog. 
Meedoen kan tot en met zaterdag Van Katoendag!

Ps: Wie zaterdag eens binnenwipt tijdens onze workshop stempels maken op Van Katoen, mag zich aan een zelfgemaakt gestempeld koekje verwachten. 
Of heb ik nu een verrassing verklapt, Liesbet ;-)?

25 opmerkingen:

  1. Oooo! Ik slaag er helaas altijd in om verjaardagen te vergeten. Allé, nee, ik denk er altijd op voorhand aan, maar de dag zelf, die is dan vaak voorbij voor ik er erg in heb.
    Die vlagjes openen perspectieven, ik krijg al inspiratie!
    En ik kom zeker langs, al was het maar om jullie fantastische tandem aan het werk te zien.
    O, en zelf je boek meebrengen, lukt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben me hier zwaar aan het inhouden om geen meterslange slinger te stempelen, het is echt zwaar verslavend. En met textielverf geeft ook een pak ideetjes... Ik breng Marc de Bel (het boek) zelf mee ;-)

      Verwijderen
    2. Ik zag je al aankomen, met Marc De Bel onder je arm geklemd :)
      Foei, Oon, werken moet je. Nog maar 3 dagen!

      Verwijderen
  2. Zo tof, die vlaggenstempeltjes ! Ja hoor, ik maak graag kans op zo'n boekje, een linkje, daar wordt ook voor gezorgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon! Ik doe graag ook mee, en heb 'n linkje geplaatst op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juij, ik doe mee :) iets gestempeld winnen wil ik wel!
    Zaterdag kom ik langs ;) alleé als we jullie vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik wil die, ik ben gek op notitieboekjes en sobere versiering en dit is het helemaal! Jullie gaan dat absoluut geweldig doen zaterdag. Veel succes en alvast een dikke dank je wel! (En stempelden jullie nu koekjes of boekjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof :) Ik wil ook wel zo'n notitieboekje winnen, kan je nooit genoeg van hebben.
    Veel succes op Van Katoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tof notitieboekje - ik doe mee en spring zeker eens binnen zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee en link en hoop ook op Van Katoen te geraken!
    Veel succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moar kijk eens aan. Ze heeft zich gelanceerd. En natuurlijk mogen we volk lokken met koekjes - we moeten er dan alleen nog voor zorgen dat ze lekker zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, Fantastisch!
    Ik wil dat boekje (als ik even hebberig mag zijn!) want ik vergeet zowaar bijna élke verjaardag... En zo'n cadeau-tip-lijstje is ook wel handig. Want gedurende het jaar denk je soms: JA DAT MOET IK ONTHOUDEN.. Maar net DAT kan ik NIET !

    Ik volg, ik bericht én ik link op http://nienkemaakt.blogspot.com !

    Succes op Van Katoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig! Ziet er idd keiplezant uit! Mmm ik kan niet álle workshops volgen he zaterdag?! Veel plezier in alle geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend en ik ben een echte vergeetkous! Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dit er leuk uit! Ik kriebel mijn cadeau-ideetjes altijd op losse velletjes papier (kassabonnen, rekeningen, enveloppen)...
    Een link staat op mijn blog.
    Veel plezier komende zaterdag! Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders was ik graag gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n boekje wil ik wel. Ik volg je en zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op de valreep. Het was vandaag my lucky day, dus wie weet. Nogmaals bedankt voor de fijne workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,

    Ik volgde vandaag de workshop. Bedankt, jullie hebben dat fantastisch goed gedaan. Ik wil ook graag meedingen om dit leuke boekje te winnen. Er komt nog een verslagje op mijn Blog over Van Katoen dan vermeld ik zeker ook jouw leuke Blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lap 't is al zondag, maar ik hoop stiekem dat ge nog in uw bed ligt te genieten van de workshop. DAn kan ik nog meedoen... en een hoop kaarsen doen branden in d'hoop dat ik dan win ;) 't was alleszins lekker en gezellig gisteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super idee! Ik heb nu ook je blog gevonden, ik ga mij daar toch eens aan moeten wagen, aan die stempels. Sorry dat ik je niet kende in de cafetaria van het MIAT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben helemaal in boekjesmodus en ik hoop dat je even niet doorhebt dat de veertiende al even achter de rug is. Of was het einde van de give-away op 14 mei, ja toch hé :-)?

    BeantwoordenVerwijderen