vrijdag 20 april 2012

Voor een bijna bruidje

Ze telt de dagen af, in juli is het zover. Maar dit weekend is helemaal van het bijna bruidje alleen. En een bende vriendinnen erbij natuurlijk.
Met een uitstapje naar haar thuisland, dat lage land, en een ontbijtpicknick op die heerlijk lange treinrit daar naartoe.



De tas is genaaid bij de uitnodiging van die grote dag. De tekst is uitvergroot en met transferfolie opgestreken. 
Voor dat prachtig kaartjesontwerpje stond deze toffe madam in. Ga zeker een piepen op 50 hoorays in 150 days, een heel grappig project waar je vrolijk van wordt, met illustraties die je zwaar doen glimlachen.

9 opmerkingen:

  1. Alweer zo leuk bedacht :0)!
    En wat een leuke ontdekking dat blog, de creativiteit en humor spat van je scherm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doe ik op slapeloze nachten Marina, tasjes bedenken :)

      Verwijderen
  2. Zo een leuk idee en mooie tas, krijg ineens de zin om er ook zo eentje te maken maar zit, vrees ik, in tijdsnood.Mijn nichtje trouwt volgende week zaterdag al. Ik heb haar wel beloofd dat ik het ringkussen zal maken en daar begin ik strakjes aan.

    groetjes

    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tas is vrij snel te maken. Ik heb ze niet gevoerd en gewoon met een engelse naad afgewerkt aan de zijkanten. De onderkant is de stofvouw, minder naaiwerk en extra stevig. Fijn trouwfeest!

      Verwijderen
  3. Schoon. En het kaartje was ook al zo mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar zie, zo tof, echt een origineel geval.

    BeantwoordenVerwijderen