maandag 16 april 2012

Feestweekend

Amai zo'n plezant weekend. 


50.000 euroots van Van Katoen voor Annick for Kenya. Een namiddag vol naar-uitgekeken (waarover morgen meer) maar ook onverwachte ontmoetingen. Mannen die (weliswaar na de whiskey workshop, maar toch) spontaan uitriepen dat ze nog nooit zoveel hippe madammen tesamen gezien hadden...




En een héél fijne stempelworkshop met toffe creatieve madammen. 




Voor de deelneemsters van onze workshop maakten Tweemeisjes en ik ook een boekje met een berg ideetjes. En omdat we gans Vlaanderen én de Nederlanden aan de Hema gommen willen - het kan niet altijd naaien zijn - kan je het boekje hier ook downloaden.


En dan was er nog het nooit-meer-verjaardagen-vergeten boekje






Dat gaat, met dank aan de onschuldige kinderhand, naar deze groene madam, la Merlette Blanche. Mail me eens je adres, Merlette!


Na zo'n fantastisch weekend kan een mens kikker al eens in een poel van heimwee vallen... 
Hulp is onderweg, kikker.


Ps: Dank broer voor de fijne foto's!

11 opmerkingen:

  1. Lol voor de mannen in de mannenhoek.
    En wat lief dat je dat boekje met ons deelt. Het materiaal heb ik ondertussen al, maar een uitlegske, dat zou wel welgekomen zijn. In 't verlof bij een koffie en een taartje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doen we helegans! Je staat er heel mooi op met je gele tasje, zo heb ik je de hele dag druk in de weer gezien :) 't Was super, kleurrijk, gezellig, inspirerend en een ongelooflijk toffe sfeer.

      Verwijderen
  2. Whiiiii! Moest ik niet zo lui (of een beetje moe) zijn, ik zou meteen een vreugdedansje doen!

    En merci ook al voor het boekje! Ik ga dat binnenkort eens op mijn gemak bekijken. Stempelen is inderdaad heel plezant. Allez, of toch de stempel maken. Ik weet alleen niet altijd goed wat ermee te doen, allez, je kan niet alles bestempelen he ;-) En ik zou eigenlijk ook eens verf moeten kopen. Dat zou een goede tweede stap zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel, dat van niet altijd weten wat te bestempelen had ik ook, tot we eens gingen brainstormen. Je moet maar eens in ons boekje kijken, maar weze gewaarschuwd!!

      Verwijderen
  3. Vele handen...
    Pakkend dames en een dikke pluim voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent terug! Hopelijk zit alles op z'n plek en heb je niet teveel pijn...

      Verwijderen
  4. Een prachtboekje ! Zal hier heel goed bewaard worden !!! En je hebt me nu al ideetje meegegeven voor de communie van mijn zoon binnenkort !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook stempelen !! Dat naaien, dat probeerde ik al wel een keer maar buiten het grovere werk (tafeltenten maken voor de kleinmannen) is dat toch niet echt voor mij. Maar die stempels lijken mij wel toffer. Was te laat voor de workshop, en ook niet op Van Katoen geraakt, dus ga eens met het boekje aan de slag gaan. Merci om het op het web te zetten. En tot nog eens op de trein.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk er serieus over na om eens voor vriendinnen een stempelnamiddag te doen. Lijkt me super gezellig. Ik hou je op de hoogte!

      Verwijderen
  6. De workshop was superleuk!! Zo zenn dat ik word van stempels maken. En de koekjes waren héérlijk. Groetjes Kristin (de opvoedster)

    BeantwoordenVerwijderen